25. maaliskuuta 2013

hellurei

taas suht pitkästä aikaa teen tälläst postausta, joka sisältä jopa huimat neljä kuvaa. kaikki on eiliseltä. 
 

 ^ en tiiä mikä täs kuvas on, mut jotenki tykkään siitä tosi paljon. ja noi picmonkeyn (sil muokkaan näit mun kuvia) muutamat uuet muokkaus hommelit on kivoja, toi pallo juttu tos esim on yks niistä uusista jutuista. oli muuten paskoja karkkeja !

 ^ toi lumi näyttää ihan vedeltä, ainaki mun mielestä. toiki taas noita laatukuvia autosta... huomioikaa toki paskanen auton ikkuna ! mut se ny o pikku vikoja.. ihme ku ajattelen näinki välil. 
^ ja kuu... en tienny et mun kameral saa jopa noinki hyviä kuvia kuusta. tai no kaukana hyvästä toi on, mut kai toi ny iha ok on tolta mun laatukameralta. vähä ku viittii asetuksia säädellä nii saa ihmeitä aikaan. :D 

oon ennenki kuuta yrittäny kuvaa, mut tollasel pokkaril se on vähän onnetonta. mut toi on nyt kuitenki tähän mennes paras kuukuva minkä oon ottanu. toiki on siis autosta otettu.. pitäis vissii ens kerral kuun aikaan mennä ihan ulos ottaan kuvia, nii vois saada ehkä hitusen verra jotai tasokkaampaa kuvaa aikaan. tai sitten ei, epäilen tätä jälkimmäistä

mut ei mulla taas mitään.. lumet sais sulaa, ni voisin mennä vähän tonne mettään kuvailemaan ja jaksaisin kuvailla vähän useemmin. tällein talvella seki tuntuu jäävän. tai no ei enää kai oo talvi? en tiiä, mut mulle ainaki on. kevät, missä viivyt? (---: 

ps. pahottelen tätä mun epäselvää sönkötystekstiä. mun kirjotustyyli vaihtelee aika paljonki.. oon tottunu kirjottaa iha eritaval. 

tänne blogiin ny pyrin tällei 'normaalimmin' kirjottaa, ku tätä lukee (tai no tuskin) muutki, ni uskon et mun mahollinen kirjotustyylini ei miellyttäis kovinkaa montaa. 

ja uskon et tää mun fontin kokokaa ei oo monen mieleen, mut pieni fontti on kiva ! ja oon alkujaan aatellu, et tuun pari sanaa joka postaukses sanoo, mut välil tulee kirjoteltuukki jotai... esim nyt. helvetisti tekstiä. 

+ sori kirjotusvirheistä, kirjottaminen ei oo mun juttu.    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti