9. maaliskuuta 2013

heipsun

oon täs viime päivin kuvaillu lähes päivittäin ja nyt jaksoin siirtää noita kuvia koneelle ja muokata niitä. ei oo kovi kummosia. 

vituttaa ku mu kameral ei saa kuvii auringost. aina aurinko o niis kuvis sella epämääräne keltane läiskä. ._.
kännykäl ees saa auringosta kuvia. joo, toi on siis kameral otettu, niinku loputki.




sellasii. jopa viis kuvaa.. mut ku oon käyny pääasias ottaas auringolaskust kuvia ja oon toho piene matka päähä kävelly ja sit oon ollu aina liia myöhäs, ni se auringonlasku / taivas ei oo ollu enää kuvattava arvone. :DD sit oon vaa räpsässy jotai random kuvia siin pois tulo matkal ja niitki kuvii ois tyylii ehk 50, mut muokkaan vaa niitä kuvia mitkä mua itteeni eniten miellyttää

juu ei mulla mitää asiaa ollu. tai no ei mulla normaalistikkaa asiaa tänne blogii oo, muutenki nii kuollu et ei mitää rajaa. 

mut jos tost taas pari viiko päästä sais postausta aikaa ja silleesti. moikka. (:   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti