3. helmikuuta 2013

iltoja

tai no mun kohal tätä postausta tehessä on ilta. :D mut aiva sama. tuli tos tänää napsittua kuvia, ku olin vähä kyläilemäs ja ajattelin pitkästä aikaa taas kerran lisää niit kuvii tännekki

nauttikaa, mä ainaki tykkäsin ylimuokata näitä.



^ ja tämä kuva on perseestä, koska aurinko pilas sen ja toi tausta. .__. muokkasin ny kuitenki.


^ joku toosi vanha mountain dew pullo? löysin jostai laatikosta + mukit, mitkä oli söpön pieniä. :--D onkoha koko mountain dewiä ikin ollukkaa tollases pullos mikä onkaa? 


^ ja tästä kuvasta tykkäisin, mut ylin taulu vasemmal kusee. ._. ihme ku ees vaivauduin muokkaa tän kuvan, just ton yhe taulun takia. 


^ ja se o joku lamppu ja tääki kuva ois kiva, mut mua häirii hitosti toi yks karva tos.. ihmettelen tässäki samaa, ku edellises. miks muokkasin tän, koska täs o jotai mikä pilaa sen ja tässä se on toi helvetin olematon karva. voivoi mua. 
 

tälläst tänää ja mun ihania selityksiä. jatkoja ihmiset, jos tätäkää ny ees ketää lukee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti